Webinar De universele plafondlift cassette

Een plafondlift cassette die op iedere bestaande rails past? Het bestaat! Benieuwd hoe deze ontwikkeling bijdraagt aan duurzaamheid in de zorg en herinzetbaarheid van hulpmiddelen? Kijk mee met ons live webinar op 7 mei.

Meer informatie en inschrijven

Digitaal hulpmiddelenbeheer
voor zorginstellingen

Doove header boven

Digitaal hulpmiddelenbeheer
voor zorginstellingen

Digitalisering speelt wat ons betreft een enorme rol in het faciliteren en ontzorgen van zorgorganisaties en hun medewerkers.

Door automatisering in te zetten kunnen (delen van) werkprocessen efficiënter worden georganiseerd en kunnen zorghulpmiddelen slimmer worden ingezet en optimaal worden beheerd.

Wij investeren daarom continu in doorontwikkeling van ons KIS portaal en KIS Scan&Go app zodat onze klanten alle informatie over de hulpmiddelen binnen hun zorginstelling 24/7 online beschikbaar hebben.

Keep it Simple (KIS)

KIS is hét platform voor digitaal beheer van hulpmiddelen voor zorginstellingen waarin alle dienstverlening op het gebied van zorghulpmiddelen geregeld kan worden. KIS is zowel toegankelijk via desktop als mobiel (KIS Scan&Go app).

U ziet in één oogopslag wat u in huis heeft, op welke locatie het wordt gebruikt en wat de staat is. Ook kunnen er via KIS diverse opdrachten aan ons doorgeven worden. Denk aan het kopen of huren van een hulpmiddel, het melden van een reparatie, het verplaatsen van een hulpmiddel naar een andere afdeling of andere locatie, het afroepen naar of terugplaatsen van hulpmiddelen uit depot of het laten reconditioneren of afvoeren van een hulpmiddel. Het kan allemaal en nog veel meer!

 

KIS SSO

Veilig en efficiënt werken

Met KIS gaan we voor veiligheid en gemak. Het is mogelijk KIS met een OCI-koppeling te koppelen aan uw inkoopsysteem zodat u uw (kern)assortiment zorghulpmiddelen direct in de webshop in KIS kunt bestellen.
Voor een optimale efficiëntie is KIS middels een API ook te koppelen met Topdesk, AFAS en Ik ben Iris.

Daarnaast biedt KIS de functionaliteit Single Sign On (SSO). Met SSO is het mogelijk om vanuit uw werkomgeving door te klikken naar KIS zonder opnieuw te hoeven inloggen. Wanneer een medewerker uit dienst gaat kan hij/zij direct niet meer inloggen. SSO zorgt voor een veiligere manier van werken.

Zorghulpmiddelenbeheer vanuit je broekzak

Met de KIS Scan&Go app maken wij zorghulpmiddelenbeheer binnen zorginstellingen simpeler en efficiënter! Evenals het KIS portaal biedt de app alle functionaliteiten om logistieke opdrachten aan ons door te geven en informatie in te zien die voor u belangrijk is.

U bestelt met de app snel een zorghulpmiddel of vraagt binnen een paar klikken een GRZ rolstoel aan. En wilt u het hulpmiddel op laten halen/om laten ruilen of doet zich tussentijds een storing voor? Scan de QR code op het hulpmiddel en wij komen direct in actie.

KIS ScanGo app nieuw frame at 0m42s scaled

Wilt u weten wat het werken met KIS voor uw zorginstelling kan betekenen?
Wij laten u middels een interactieve demonstratie op uw locatie graag zien wat de mogelijkheden zijn.
Neem contact met ons op voor het maken van een vrijblijvende afspraak.